اسلاید شماره دو اسلاید اسلاید4 اسلاید5 اسلاید6 اسلاید8 اسلاید11
مطالب مرتبط اقتصاددان کوچک آرتور قلکش را می‌شکند سلمانی عمو جد چارلی و شنل جدیدش فنجانی برای هرکس تقسیم عادلانه نامه به پدر پدران غایب روایت 111 قصه «شب های شیرین» راه هنرمند فلسفه تنهایی صبح جادویی روانشناسی عزت نفس آداب معاشرت به زبان آدمیزاد گذر از رنج جدایی و پیوند دوباره با... در جستجوی کودک فراموش شده قدرت سادگی نسخه اضطراب را بپیچید راه انسان شدن عشق، کار و منزلت مرگ در می‌زند چگونه اروین یالوم شدم چگونه بهتر و راحت تر صحبت کنیم چگونه از تنهایی لذت ببریم بدن هرگز دروغ نمی‌گوید خانواده درمانی(مفاهیم اساسی، نظریه... کتاب جامع زوج درمانی خانواده درمانی(تضمین درمان کارامد) هشت درس برای زندگی زناشویی شادتر خانواده درمانی اصول مشاوره پیش از ازدواج مجموعه 12 جلدی کتاب های کار کومن کاش پیش از طلاق میدانستم طرحواره درمانی زندگی خود را دوباره بیافرینید سوگ و داغدیدگی در کودکان و نوجوانان مشاوره و درمان سوگ شهامت درمان های عجیب میلتون اریکسون زندانیان باور مهارتهای زندگی کاش قبل از ازدواج میدانستم قدرت یک زن اختلال استرس پسا رمانتیکی SOS! کمک برای والدین درمان و به سازی رابطه ها. جلد 2 درمان و به سازی رابطه ها. جلد 1 جدایی معنوی آموزش مهارت های ارتباط زناشویی مشاوره با سالمندان کاربردهای خود هیپنوتیزم درمانی چگونه عشقی را که می خواهیم بیابیم راز سایه بهتر نیست به جای دعوا با هم صحبت کنیم... کنترل خشم 11 قانون جذابیت ارتباطی سکوت تفکر، سریع و کند قدرت عادت هنر شفاف اندیشیدن چشم هایش پیوند زخم خورده آفرینش عشق دنیای شیرین بچه داری روانشناسی رنج دروغ هایی که به خود می گوییم جسم زن جان زن قصه عشق مادر کافی ازدواج بدون شکست روان درمانی و مشاوره با مسلمانان ماندن در وضعیت آخر تمرین نیروی حال نیروی حال شفای زندگی تربیت مسموم دژخیم عشق قصه درمانی عشق ویرانگر هنر درمان کتاب ماه
5 زبان عشق

5 زبان عشق

نویسنده: گری چاپمن

مترجم: سحر مهرابی

ناشر: نشر نوین

ممکن است به دلیل مشغله‌های روزمره، ابراز عشق را فراموش کنیم. ما تعریف کردن را از یاد می‌بریم، هدیه‌ای به مناسبت عشق نمی‌دهیم، عاشقانه همسرمان را در آغوش نمی‌گیریم. هر آنچه نشان‌دهنده‌ی عشق و علاقه است را یا بیان نمی‌کنیم یا به‌درستی انجام نمی‌دهیم. کتابی که در دست دارید، در مورد بیان و شنیدن عشق است، آن‌هم شفاف. بدون هیچ ترفند یا روانکاوی. فقط به شما می‌آموزد با زبان همسر خود، به او ابراز عشق کنید.

در واقع ایده اصلی کتاب 5 زبان عشق، این است که ما انسان ها، همانگونه که به زبان های مختلفی صحبت می کنیم (فارسی، انگلیسی، چینی و …)، زبان عشقی متفاوتی هم داریم. دکتر گری چاپمن با بررسی و تحقیقات زیادی، به 5 زبان عشق کلی رسیده است. هر کدام از ما تا حدی همه این موارد را داریم ولی بطور خاص، یک یا دو مورد از آنها زبان اصلی عشق ماست. ما فقط در صورتی عشق ابراز شده از طرف مقابلمان را به خوبی دریافت می کنیم که به زبان عشق خودمان ابراز شده باشد.